Hermosa Reynolds
Do³±czy³: 23 Lis 2024 Posty: 5
|
Wys³any: Sob Lis 23, 2024 03:34 Temat postu: fila ray tracer |
|
|
O to przede buty fila wszystkim chodzi w „Retrospective" – o ¶cie¿kê d¼wiêkow± dla tych, którzy wpadaj± o ka¿dej porze lub potrzebuj± masa¿u d¼wiêkowego, z wrzuconymi krzywymi kulkami, aby uszy by³y nadstawne; czy to „Soft Music Under Stars" z po³yskuj±cym sitarem, czy te¿ wielkie, dziwaczne bity „You Wont' Let Me Rock". A poniewa¿ w drodze jest wiêcej, zupe³nie nowych materia³ów Fila, jest to idealna okazja dla nowicjuszy, aby do¶wiadczyæ ich dziedzictwa z pierwszej rêki, a dla fanów, aby zrobiæ krok wstecz i przypomnieæ sobie, dlaczego w ogóle zostali wyznawcami filozofii Fila.
Fila Brazillia nigdy nie sprzedawa³a siê w takiej samej liczbie, jak niektórzy jej towarzysze z brytyjskiej sceny breakdance z lat 90., ale powód, dla którego pozostali poza zasiêgiem radaru, jest tym samym powodem, dla którego ich nagrania by³y tak dobre. W przeciwieñst fila buty wie do wystêpów na stadionach tych, którzy szybko wyszli na powierzchniê oko³o 1997 roku, Brazillia utrzymywali swoj± muzykê lu¼n± i woln± od sztuczek – pod tym wzglêdem byli prawdziwym rodzeñstwem elektronicznej muzyki do s³uchania, której orêdownikiem by³ w latach 90. Warp.
Brytyjski duet butyfila Fila Brazillia to producenci Steve Cobby i Dave McSherry, którzy zebrali wystarczaj±co du¿o utworów po wydaniu w kwietniu 2004 roku „The life and Times of Phoebus Brumal". Ich najnowszym wydawnictwem jest ich dziesi±ty album w ci±gu tylu lat. French for ten Dicks przypadkowo ma 23 utwory o tych samych cyfrach, co ich w³asna wytwórnia 23 Records, a tak¿e wydaje oddzielne projekty solowe ze Stevem Cobbysem „96" Solid Doctor i Davem „Manem" McSherry Mandrillus Sphynx w 23 Records w 2003 roku, pytanie pozostaje , jak wydajesz dwa albumy w ci±gu je filabuty dnego roku, wciskasz nagrywanie i prowadzisz wytwórniê. Z ich pierwszym nagraniem z Pork Recordings w 1990 roku. W ci±gu ostatniej dekady Fila Brazillia zyska³a reputacjê niezwykle poszukiwanych remiksów, z takimi przeróbkami jak Busta Rhymes, Radiohead, Sven Vath i innymi.
Fila to jakie¶ cudo. Trudno poj±æ, sk±d ci mega-producenci bior± pomys³y – mam na my¶li, ¿e rzucaj± swoje rzeczy w masy, jak by le¿a³y na ich podwórku. Jednak ka¿de wydawnictwo jest pe³ne zwrotów akcji, które brzmi± ¶wie¿o i na nowo, w sposób niespotykany wcze¶niej. „Pheobus" to kolejne arcydzie³o…
„My¶lê, ¿e zabraliby¶my ¶cie¿kê d¼wiêkow± do Koyannasquatsi i umie¶ciliby¶my j± pod Scarface" — mówi Steve. „I wiem, ¿e Biblia zosta³aby ulepszona, gdyby na pocz±tku zrzeczenie siê„ jakiekolwiek podobieñstwo do rzeczywistych osób ¿yj±cych lub zmar³ych jest przypadkowe i niezamierzone ". Jednak dla budynku jest to powrót do centrum ich ¶wiata. „New Media Center budowane w Kingston-Upon-Hull bardzo skorzysta³oby na architektonicznym po³±czeniu" – uwa¿a. "Proponujemy kryty str fila ray tracer zech± neon." ¦wiat by³by zdecydowanie szerszy i dziwniejszy, gdyby Fila Brazillia postawi³a na swoim.
Uwa¿any za prekursora ruchu downbeat i trip hopu, Fila Brazillia przez ca³e lata 90. bada³ zwi±zek miêdzy instrumentacj± organiczn± a wra¿liwo¶ci± elektroniczn±, logicznie docieraj±c do Jump Leads. Jako pionierzy muzyki post-punkowej z pó³nocnej Anglii, ich podró¿ zosta³a zdefiniowana po prostu przez ich muzyczn± intuicjê, a nie specyfikê gatunku. Dubowe rytmy, house beaty, synkopowanie drum'n'bassu, ambientowe akordy i funkowe aran¿acje znalaz³y drogê do brzmienia Fila bez popadania w stereotypowe terytorium "eklektyzmu".  |
|