arafatrahman44
Doczy: 12 Lis 2024 Posty: 1
|
Wysany: Wto Lis 12, 2024 06:21 Temat postu: विभाज& |
|
|
तपाईंको इमेल सुरक्षित गर्नका लागि प्रविधिहरू
"खेल अगाडि बढ्न" को एक मात्र तरिका निवारक हस्तक्षेप हो, अर्थात् आक्रमणको सतहलाई कम गर्न अभ्यासहरू अपनाउने। तपाईं आफ्नो इमेल सुरक्षित गर्न के गर्न सक्नुहुन्छ?
सन्देशहरू इन्क्रिप्ट गर्नुहोस् : इमेल सामग्रीहरू सुरक्षित गर्न अन्त-देखि-अन्त प्रविधि प्रयोग गर्नुहोस्। यसले केवल प्रेषक र प्राप्तकर्ताले सन्देश पढ्न सक्ने सुनिश्चित गर्दछ।
दुई-कारक प्रमाणीकरण सक्षम गर्नुहोस् (2FA): तपाईंको इमेल इनबक्स पहुँच गर्दा दुई-कारक प्रमाणीकरण सक्षम गर्नुहोस्। यसले सुरक्षाको अतिरिक्त तह थप्छ।
एन्टि-स्प्याम र एन्टि-भाइरस फिल्टरहरू सेट अप व्हाट्सएप नम्बर सूची गर्नुहोस् : प्रभावकारी एन्टि-स्प्याम र एन्टिभाइरस समाधानहरू प्रयोग गर्नुहोस् कम्तिमा पनि इमेलहरू तपाईंको इनबक्समा पुग्नु अघि तिनीहरूको आंशिक फिल्टरिंग लागू गर्न।
खतराहरू जान्नुहोस् : प्रशिक्षणको पनि यसको सान्दर्भिकता छ। फिसिङ इमेलहरू र शंकास्पद एट्याचमेन्टहरू पहिचान गर्नाले खतराहरू रोक्न मद्दत गर्छ।
ब्याकअपहरू बनाउनुहोस् : तपाईंको इमेलहरू सुरक्षित गर्न र समस्याहरूको अवस्थामा तिनीहरूलाई पुन: प्राप्ति गर्न नियमित डाटा ब्याकअपहरू बनाउनुहोस्।
होस्टिङ मेल सेवा
के तपाइँ एक व्यक्तिगत इमेल सिर्जना गर्न आवश्यक छ? हाम्रो मेल होस्टिङ सेवाको साथ, तपाईंले इच्छित डोमेन नामको साथ पाँचवटा मेलबक्सहरू सिर्जना गर्न सक्नुहुन्छ, यसरी पहिचान योग्य र व्यावसायिक अनलाइन पहिचान सिर्जना गर्न मद्दत गर्दछ।
सबै बक्सहरू एन्टिभाइरस र एन्टिस्प्याम द्वारा सुरक्षित छन् र IMAP / POP र SMTP जडान समावेश प्रस्ताव गर्दछ।
री बढाउने
रूपान्तरण दर अघि नै, तपाईंको इमेल मार्केटिङ अभियानको राम्रो बुझाइ खुला र क्लिक दरबाट आउँछ । यो डेटाले तपाइँका इमेलहरू खोल्ने प्रयोगकर्ताहरूको प्रतिशत, तिनीहरूको सान्दर्भिकता र तपाइँको कल टु एक्शनको प्रभावकारितालाई हाइलाइट गर्दछ। सामान्यतया, उच्च खुला र क्लिक दरहरू हुनु भनेको तपाईंको इमेलको विषय र सामग्री प्रश्नमा रहेका दर्शकहरूको रुचिसँग मेल खान्छ।
इमेलको प्रकारलाई ध्यानमा राख्दै, लेनदेन (स्वागत इमेल, खरिद पुष्टिकरण) ले अफर र न्यूजलेटरहरूसँग सम्बन्धित इमेलहरू भन्दा कम संलग्नता उत्पन्न गर्दछ, भले ही तिनीहरूले वफादारी निर्माणमा आवश्यक कार्य गर्न योगदान गर्छन्। यसैले, इमेल मार्केटिङ अभियान प्रवर्द्धन गर्न र उच्च रूपान्तरण दर प्राप्त गर्न, उत्तम अभ्यास र रणनीतिहरू लागू गर्न आवश्यक छ। त्यसोभए उत्तम अभ्यासहरू के हुन सक्छ?
अप्टिमाइजेसन : इमेलहरू हेरिने कुनै पनि उपकरणमा उत्तरदायी हुनुपर्छ। यसको मतलब यो हो कि सामग्री (पाठहरू, छविहरू, CTAs) सबै यन्त्रहरूमा सही रूपमा हेर्न सकिने हुनुपर्छ, त्यसैले PC, स्मार्टफोन र ट्याब्लेटहरू।
A/B परीक्षण : कुन अभियानले उत्कृष्ट नतिजाहरू पाउँछ भन्ने बुझ्नको लागि तपाईंको सामग्री र A/B परीक्षण र संलग्नता ट्र्याक गर्नुहोस्। उदाहरणका लागि, परीक्षण प्राय: इमेल विषयको विभिन्न संस्करणहरू प्रस्ताव गरेर वा फरक CTA हरू सम्मिलित गरेर गरिन्छ।
अत्यावश्यकताको भावना : प्रयोगकर्ताहरूलाई द्रुत रूपमा कार्य गर्न प्रोत्साहन दिन्छ, उदाहरणका लागि अस्थायी रूपमा सीमित प्रस्ताव बनाएर, कारबाहीमा ढिलाइ गर्नुको कारण बेफाइदा हो।
निजीकरण : यो मुख्य अभ्यासहरू मध्ये एक हो, किनकि आजकल उपभोक्ताहरूले धेरै इमेलहरू प्राप्त गर्छन् र अब सन्देशहरू खोल्न छनौट भएका छन्। यस अर्थमा, प्रेषकको इमेल ठेगाना जस्तै, इमेल खोलिएको छ वा छैन भन्ने कुरामा निर्भर हुने तत्व जस्ता विषयले मुख्य भूमिका खेल्छ। अभियान मनिटर द्वारा रिपोर्ट गरिएको एक अध्ययन अनुसार , व्यक्तिगत विषय भएका इमेलहरू खोलिने उच्च सम्भावना (26%) हुन्छ र, त्यसै गरी, "प्लेसहोल्डर" कोडहरू थप्दा, जस्तै कि प्राप्तकर्ताको नामले प्रतिस्थापन गरिएको छ, सकारात्मक छाप।
विभाजन : यस अवस्थामा, एक उत्तम अभ्यासहरू मध्ये एक र व्यक्तिगतकरणसँग नजिकको सम्बन्ध भनेको तिनीहरूले हेरेका सामग्री, प्राथमिकताहरू र खरिद व्यवहारको आधारमा प्रयोगकर्ताहरूको इमेल खोल्ने वा क्लिक गर्ने व्यक्तिहरूको सूची निकाल्नु हो। यदि तपाइँका इमेलहरू तपाइँका सदस्यहरूसँग सान्दर्भिक छैनन् भने, जोखिम यो छ कि ती तुरुन्तै रद्दीटोकरीमा वा स्प्यामको रूपमा चिन्ह लगाइनेछ, डेलिभरिबिलिटी घटाउने र ROI लाई नोक्सान गर्ने।
इमेल मार्केटिङ: वितरण योग्यता को महत्व
इमेल मार्केटिङ रणनीतिमा, डेलिभरिबिलिटी, वा प्राप्तकर्ताहरूको इनबक्समा इमेल सन्देशहरू डेलिभर गर्ने क्षमता पनि अभियानको सफलताको लागि आवश्यक घटक हो। _________________ व्हाट्सएप नम्बर सूची |
|